مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 11:452018-07-15سياسي

"هر ایرانی هر روز یک خدمت" شعار دهه کرامت


رییس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با بیان اینکه شعار "هر ایرانی هر روز یک خدمت" در دهه کرامت دنبال می شود، مطرح کرد: امیدواریم در این 10 روز 800 میلیون خدمت را در نقاط مختلف کشور ارائه دهیم.

- رییس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با بیان اینکه شعار "هر ایرانی هر روز یک خدمت" در دهه کرامت دنبال می شود، مطرح کرد: امیدواریم در این 10 روز 800 میلیون خدمت را در نقاط مختلف کشور ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام‎والمسلمین حبیب رضا ارزانی در همایش افتتاحیه جشنواره مردمی کرامت با اشاره به اینکه شورای هماهنگی دهه کرامت کشور با محوریت آستان های قدس رضوی، حضرت معصومه سلام الله علیها، احمد بن موسی و عبدالعظیم حسنی(ع) فعالیت خود را دنبال می کند، اظهار کرد: در این شورا 35 دستگاه، نهاد و سازمان عضویت دارند و به برکت نام اهل بیت(ع) فعالیت های خود را در فضایی صمیمی دنبال می کنند.

وی اضافه کرد: شورای دهه کرامت کشور با رویکرد معرفت افزایی و نشاط آفرینی فعالیت های مختلف خود را با شعار خدمت کریمانه به رسم اهل بیت(ع) دنبال می کند.

رییس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با بیان اینکه شعار هر ایرانی هر روز یک خدمت در دهه کرامت دنبال می شود، مطرح کرد: امیدواریم در این 10 روز 800 میلیون خدمت را در نقاط مختلف کشور ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"هر ایرانی هر روز یک خدمت" شعار دهه کرامت

"هر ایرانی هر روز یک خدمت" شعار دهه کرامت